Ubersuggest Neil Patel

Ubersuggest van Neil Patel: Is Ubersuggest de beste SEO tool? [Ubersuggest Review]

Is Ubersuggest van Neil Patel de beste SEO tool voor Google zoekmachine optimalisatie? In dit artikel leer ik je waarom Ubersuggest zo'n sterke tool is om jouw online marketing resultaten te verbeteren! Ik kwam via de online marketing cursus van de Internet Marketing Unie in aanraking met Ubersuggest van Neil Patel en heb Ubersuggest nu een aantal maanden getest. Tijd om met een conclusie en handleiding te komen over hoe je Ubersuggest het makkelijkste in je online marketing strategie kunt toepassen! 

Ik doe dit om jou te laten zien dat het essentieel is voor bedrijven, makers van content en online ondernemers om op de hoogte te zijn van de tools die jouw online zichtbaarheid verbeteren. De meeste bedrijven gebruiken namelijk realtime tools voor datawetenschap om hun strategie te bepalen en wanneer jij dit niet weet (been there, done that!!) zul jij mijlenver achterlopen en geen (of weinig) bezoekers ontvangen uit Google. 

Simpel gezien; bevat de SEO tool Ubersuggest functionaliteiten die je helpen om zoekwoorden (keywords) en zinsdelen (long tail keywords) te gebruiken die het meest worden ingetypt in de zoekmachine van Google. Door deze combinaties van woorden en zinnen te gebruiken in je content, zal jouw content makkelijker gevonden worden. Maar dat is niet alles: je kunt er namelijk ook mee zien welke artikelen van jouw concurrenten het beste scoren en op die manier handig "inspiratie op doen". 

Zullen we eens kijken wat je er precies mee kunt om te kijken of deze tool geschikt voor jou is? 

Ik ga je eerst introduceren met Neil Patel, de eigenaar van de Ubersuggest SEO Tool! 


Met Ubersuggest van Neil Patel maak jij jouw SEO Perfect! Wil jij content optimalisatie toepassen voor zoekmachines en jouw lezers? Met de gratis tool Ubersuggest van Neil Patel is dit prima mogelijk!


Wie is Neil Patel en waarom runt hij Ubersuggest?

Neil Patel << Instagram << is een van de top influencers op gebied van online marketing. Zelf is hij woonachtig in Amerika en runt van daaruit zijn online marketing bedrijf Neil Patel Digital. Hij is een veelgeboekte spreker op internationale congressen over online marketing en geeft ook online cursussen aan startende en gevorderde online marketeers. 

Volgens geruchten heeft hij door zijn jarenlange ervaring en aanwezigheid e-mail marketing lijsten gebouwd met miljoenen mensen en kan daardoor met een simpel e-mailtje tonnen omzet binnenhalen. Hij heeft op elk online marketing vraagstuk een antwoord en is naar mijn mening een ontzettend inspirerende bron waar je veel van kunt leren. Neil is super actief op social media kanalen zoals Facebook, Youtube en Instagram!

Waarom runt Neil Patel de tool Ubersuggest?

De reden dat Neil Ubersuggest runt is dat hij op zoek was naar een meer authentieke bron van website verkeer (traffic). Hij zag allerlei online marketing influencers constant in dezelfde vijver van bezoekers vissen en besloot om het op een andere manier aan te pakken. Hij besloot dat hij meer waarde toe kon voegen door een tool te kopen die online marketeers in zijn doelgroep zou helpen om beter te worden. 

Op deze manier wist hij zeker dat hij iets had wat veel concurrenten niet hadden en het werkte voor hem. Via deze online marketing tool vonden marketeers hem op internationale schaal. Ubersuggest heeft hem meer status en naamsbekendheid gegeven en dit heeft hem internationale influencer status gegeven.

Bekijk in de onderstaande video een aantal tips over zijn 7 strategieën voor zo veel mogelijk gratis verkeer voor online marketeers; en abonneer daarna meteen op zijn Youtube kanaal. Wil je hem liever op Linked-In volgen? De kennis die hij te bieden heeft zal je niet teleurstellen in jouw zoektocht naar kwalitatieve informatie over online ondernemen! 


Wat is Ubersuggest?

Ubersuggest van Neil Patel is een van de tools die jij kunt gebruiken om jouw bedrijf beter vindbaar te maken via zoekmachine optimalisatie (SEO) in de zoekmachine van Google. Je kunt deze online marketing tool gebruiken om jouw content te optimaliseren op basis van populaire zoektermen in de Google Zoekmachine. Het helpt je voornamelijk met het plannen van een doelgerichte content strategie; gebaseerd op zoekwoord- en concurrentieonderzoek. Als online marketeer doe je er goed aan om hulpmiddelen zoals deze serieus te nemen en op lange termijn te gebruiken voor het optimaliseren van jouw posities in de Google zoekmachine.  

Wanneer jij meer gaat focussen op informatie (en vraag) uit de markt, zul jij efficiënter groeien dan wanneer je dit niet doet, of in de basis geen strategie hebt. Zo zorgt een betere vindbaarheid wellicht voor meer verkeer naar jouw site, maar dan moet je er nog steeds zelf iets mee doen. Als dit lukt, kan het leiden tot een grotere betrokkenheid van de klant met je producten (en meer verkopen).

Veel mensen en organisaties weten nog steeds niet hoe tools voor zoekmachineoptimalisatie zoals Ubersuggest werken en waarom ze belangrijk zijn. Daarom ga ik dit eenvoudig uitleggen aan de hand van een voorbeeld.

Via deze website schrijf ik over online marketing en doe dat om bezoekers naar mijn website wil trekken. Als ik bezoekers op mijn website krijg kan ik die wellicht iets verkopen via affiliate marketing of eigen producten, maar dan moeten deze producten wel matchen met de behoefte van de doelgroep. Wanneer ik Ubersuggest kan toepassen, weet ik op welke manieren ik dat kan doen, want de tool meet mijn positie in Google, de data op mijn website en de data van concurrenten. Door rekening te houden met deze data, wordt de indexering van de inhoud in de Google zoekmachine hoger. 

Je kunt namelijk zien op welke zoekwoorden / artikelen / onderwerpen veel gezocht worden EN welke soort artikelen goed werken voor mijn concurrenten. Je kunt letterlijk hun strategie afkijken en zien hoeveel bezoekers ze op een bepaald onderwerp en in een bepaalde periode krijgen. Deze informatie kun je gebruiken / misbruiken om jouw eigen posities te verbeteren met meer relevante zoekwoorden / betere zoekwoorden en content ideeën. 

Je moet voor zoekmachine optimalisatie altijd zorgen dat je beter je best doet dan jouw concurrent op gebied van technische opzet en content. Google wil namelijk de beste resultaten delen en wanneer mijn content beter is dan die van anderen, zal ik gaan stijgen in Google. Door een sterke match zal ook de zoeker later terugkeren en wellicht zelfs een aankoop doen waar iedereen in de cirkel beter van word..

In de onderstaande Youtube video laat ik je precies zien hoe ik zelf gebruik maak van Ubersuggest om mijn zoekmachine resultaten te verbeteren! 

Wat zijn de precieze tools die Ubersuggest te bieden heeft voor online marketeers?

  • Keyword Overview sectie toont kostprijs per klik; zoekwoord moeilijkheidsgraad; benodigde links voor linkbuilding en hoeveel mensen zoeken op mobiel en desktop. Je kunt dit ook gebruiken om een bepaalde website te screenen.

  • Keyword Ideas Report sectie geeft meer suggesties rondom jouw zoekterm. Ze gaan vergelijken en focussen op langere termen. Ze laten hier ook zien wie je concurrent is en wat deze doen.

  • Content Ideas report toont artieklen die populair zijn in backlinks; verwacht verkeer en social media shares. Je kunt dit gebruiken als marktonderzoekstool.

  • Traffic Analyzer laat je zien wat een site aan verkeer scoort en voor hoeveel zoekwoorden een site scoort. Je kunt dit gebruiken om je eigen strategie op te baseren.

  • Site Audit Report vertelt je precies wat er mis is op je website wat je SEO tegenwerkt en oordeelt op de belangrijkste zaken.

  • Backlink Report laat de groei van backlinks zien op je website. Het vertelt je precies hoeveel backlinks je hebt en waar ze vandaan komen. Je kunt deze analyse ook voor andere websites, zoals bijvoorbeeld jouw concurrentie bekijken! Richten op meer backlinks heet een Linkbuilding strategie.

  • Dashboard laat je de website toevoegen zodat je je rankings kunt blijven volgen. Ze sturen je wekelijks een e=mail die jij moet fixen om boven je concurrentie te komen. 

In de onderstaande video legt Neil Patel het zelf voor je uit wat hij allemaal met Ubersuggest doet! 


Waarom is Ubersuggest belangrijk voor jouw online marketing strategie?

Ubersuggest is volledig gebaseerd op het meten en analyseren van data. Je werk baseren op data is belangrijk voor een aantal dingen, maar met name omdat je kunt testen en er een strategie aan kunt koppelen. Iedere strategie kan het begin zijn van een succes (Boekreview Think and Grow Rich). Werken op basis van zoekvolumes en info over concurrenten bepaalt hoeveel verkeer je site krijgt, en hoeveel mensen je inhoud lezen. Wanneer jij een online bedrijf hebt, betekent het krijgen van een hogere indexering op Google simpelweg dat meer mensen je site bezoeken om items te kopen. 

Dat vertaalt zich in meer aankopen en/of leads. 

Het vergroten van je online zichtbaarheid door middel van zoekmachineoptimalisatie is een geweldige manier om ervoor te zorgen dat elke inspanning die je doet om inhoud op maat te maken, uiteindelijk resulteert in iets groters, afhankelijk van wat je doelen zijn. Zoekmachine optimalisatie is dan ook een strategie die op lange termijn zijn vruchten af gaat werken, maar daarom is het extreem belangrijk dat je hier vanaf het begin over gaat leren. Als je dit vanaf het begin kunt, heb je een flinke voorsprong en hoef je later geen dingen meer te corrigeren!

Hoe kun je Ubersuggest gebruiken als online ondernemer?

Nu we het waarom weten, gaan we kijken naar het hoe. Hoe werken SEO tools zoals Ubersuggest precies? Om te beginnen is Ubersuggest een van de beste SEO hulpmiddelen die je kunt gebruiken om je content te bepalen. Het enige wat je hoeft te doen, is eerst naar de site gaan en de taal kiezen die je wilt gebruiken, en vervolgens een trefwoord zoeken waarvoor je wilt rangschikken. 

De resultaten tonen dan het zoekvolume en het belangrijke aspect van een specifiek zoekwoord. Een eenvoudig zoekwoord in combinatie met enkele long tail zoekwoorden kan van grote invloed zijn op hoeveel mensen je site dagelijks bezoeken. Zeker als jij op lange termijn op deze manier blijft bouwen.

Dit soort informatie is vooral goed voor het bedenken van digitale marketingstrategieën gericht op lange termijn succes. Het is een eenvoudige manier om te weten wat je moet doen om merkbekendheid te vergroten en hoeveel werk je moet doen om een bepaald soort publiek voor je inhoud te krijgen. 

Ubersuggest laat je ook vergelijkbare woorden zien die een hogere ranking en zichtbaarheid hebben. Ze doen dit door middel van serieuze analyse en dit kan je helpen om er achter te komen hoe verschillende zoekwoorden vertaald kunnen worden naar winst voor je website. Als je deze verschillende woorden gebruikt, kun je van tijd tot tijd je positie verbeteren door populaire woorden te gebruiken die je bedrijf een boost zullen geven.


Crawl je website met Ubersuggest om te kijken of deze voldoet aan de SEO eisen.

Ubersuggest crawlt wekelijks jouw website en stuurt dan via e-mail een rapport op hoe jouw website scoort in de zoekmachine van Google. Daarbij geeft deze online software direct aan hoe urgent een probleem is EN hoe makkelijk iets op te lossen is. Dit is erg handig wanneer jij veel pagina's online hebt staan en naar mate jouw content toeneemt het overzicht verliest. 

Vanuit Ubersuggest kun je een scan / crawl zelf ook op ieder moment aanvragen wanneer jij binnen de software een project hebt aangemaakt van jouw eigen website. Dit duurt ongeveer 10 minuten en de resultaten die je krijgt zien er uit zoals in de onderstaande afbeelding. 

Ze noemen dit ook wel Site Audit Report, waarbij je alle belangrijke issues vanuit Ubersuggest wekelijks naar je mail gestuurd krijgt.

Met Ubersuggest kun je de fouten van je website opsporen en repareren. Je krijgt een mail van Ubersuggest waarin je getipt wordt over de score van je website en hoe je die kunt verbeteren.Op deze afbeelding zie je de status van je website in Ubersuggest en welke fouten jij moet oplossen / repareren om beter te scoren in de zoekmachine van Google!

Wat zijn de kosten van Ubersuggest en welk abonnement heeft de beste prijs?

Zoals elke tool die jouw online marketing carrière kan verbeteren, kost ook het gebruiken van Ubersuggest geld. Maar wat zijn de kosten van Ubersuggest precies en welk abonnement heeft de beste prijs? Hou er rekening mee dat er verschillende opties zijn. Allereerst wil ik vermelden dat alle SaaS oplossingen en online marketing tools investeringen zijn die je qua groei ontzettend vooruit kunnen helpen, en die eigenlijk noodzakelijk is wanneer jij serieus bezig bent met online marketing. 

Er is namelijk een gratis versie, maar daarin kun jij maar 3 zoekopdrachten per dag doen. Dit kan voor kleine websites werken, maar zal niet meer aan jouw behoefte voldoen wanneer je website groeit. In het begin kun je hier (als je wilt) misbruik van maken door meerdere accounts aan te maken, of letterlijk elke dag 3 zoekopdrachten te doen, maar dit zal op lange termijn frustratie opleveren. 

De Ubersuggest Abonnementen en prijzen zijn de goedkoopste van alle tools op de markt. Een levenslang abonnement koop je al voor de prijs van 290 euro en je krijgt ook enkele dagelijkse gratis zoekopdrachten!

Neil Patel wilde met Ubersuggest de meest volledige, voordelige tool hebben voor Google zoekmachine optimalisatie.

Neil Patel wilde de meest volledige, voordelige tool bouwen voor Google zoekmachine optimalisatie. Hij heeft ooit een video gemaakt over zijn doel met deze tool, die hij voornamelijk kocht om het bereik van zijn website te laten ontploffen. Het was een lange termijn investering om het bereik van zijn concurrentie te blokkeren, maar om dat voor elkaar te krijgen moest hij ontzettend veel waarde geven. Hij besloot dan ook ver onder de kostprijs van zijn grootste concurrenten Ahrefs, Semrush en MOZ te positioneren; en toch soortgelijke functionaliteiten / specificaties te bieden. 


Ik bespreek in deze paragraaf de kosten van Ubersuggest. Deze afbeelding laat een printscreen van de kosten van Ubersuggest zien.In deze afbeelding is te zien hoe Ubersuggest scoort t.o.v. concurrentie. 


Wat zijn de kosten voor kleine, zelfstandige ondernemers? 

  • Optie 1: Gratis gebruik maken van de gelimiteerde Ubersuggest versie.
    Zoals ik in de vorige paragraaf schreef, heeft Ubersuggest een gratis versie. Je kunt hiermee de volledige tool gebruiken, maar bent erg snel door jouw 3 dagelijkse zoekopdrachten heen. Wanneer jij precies weet hoe je de tool gebruikt, kun je best op lange termijn al jouw zoekwoorden downloaden uit de server, maar zo lang je dit niet weet gaat dit jou in de beginfase erg frustreren omdat je te veel foute zoektermen gebruikt.

  • Optie 2: Een persoonlijk abonnement voor maximaal 3 websites. Kosten: 29,- euro per maand. 
    Wanneer jij maandelijks wilt betalen is dat prima, maar je moet er rekening mee houden dat er een addertje onder het gras zit. Wanneer jij 10 maanden lid bent heb je dezelfde kosten gemaakt als bij een levenslang abonnement van dit type. Hiermee maakt Neil Patel het natuurlijk een "No-Brainer" om direct voor de levenslange variant te gaan.

    Er zijn in dit geval eigenlijk ook geen redenen om niet voor levenslang toegang te kiezen. Helaas zit er geen affiliate marketing programma aan Neil Patel, wat bewijst dat ik 100% onafhankelijk ben. Als jij echt voor lange termijn wilt online ondernemen, is dit gewoon een geweldige prijs voor een geweldige tool.

  • Heb jij een groter bedrijf? Of begin jij door de jaren heen te groeien? 
    Wanneer jij begint te groeien naar meer dan 3 websites heb je de kans om alsnog over te stappen naar een abonnement voor gevorderden. Je krijgt dan toegang voor 5 websites voor 490,- euro, dus moet 200,- euro bijbetalen. De Ubersuggest specificaties die jij kunt gebruiken blijven hetzelfde, maar de data aantallen gaan omhoog. Dit is logisch, aangezien ook het aantal websites omhoog gaat.

    Na deze variant, komt er ook nog een abonnement voor bedrijven met meer dan 8 websites. Zij betalen voor een levenslang abonnement 990,- euro. 

Als je de precieze features per abonnement wilt weten raad ik aan om even op de website van Ubersuggest naar de verschillende abonnementen te kijken!  


Algemene Tips voor het gebruik van Ubersuggest.

  • Zorg dat je een expert word in Ubersuggest, want je kunt hier ontzettend veel waardevolle informatie uit halen. Wanneer jij begrijpt dat je over onderwerpen moet schrijven waar veel naar gezocht wordt ga jij de informatie uit Ubersuggest ontzettend serieus nemen. Ubersuggest is krachtig genoeg om jouw volledige online marketingstrategie op te baseren!
    Met de Ubersuggest Tool doe je online marketing zoekwoorden onderzoek en kun je in enkele klikken zien waar de content van jouw concurrenten op scoort. Dit maakt de tool Ubersuggest erg waardevol
  • Neem heel erg serieus wat jouw concurrenten doen. Je kunt met Ubersuggest letterlijk concurrenten en zoekwoorden volgen en ziet precies wat hun best bezochte zoekwoorden en artikelen zijn. Analyseer wat ze doen en durf af en toe gewoon dingen te kopiëren, want je zult zien dat het internet een plek is waar alle content te vinden is. Je zult zien dat zelfs de grootste celebrities en guru's strategieën toepassen die ze bij andere succesvolle personen hebben gekopieerd.

    Ik zeg trouwens dat je strategie mag kopiëren, maar NOOIT content. Google zal hier achter komen en je ervoor straffen. Breng al je content op jouw eigen manier en zorg dat je verstand hebt van zaken, want fakers worden er tussenuit gepikt. Probeer alles wat jij van anderen "leent" dan ook te vertalen naar jouw eigen strategie!
    Via Ubersuggest kun je concurrentie onderzoek doen en letterlijk alle statistieken van de websites van concurrenten bekijken. Dit is erg handig omdat je kunt zien welke artikelen het meest bezocht worden.
  • Begrijp dat tools zoals Ubersuggest een opstartperiode nodig hebben om jouw website te analyseren en niet volledig accuraat zijn. Minder bezoekers geeft mindere resultaten, dus in het begin is het nog niet zo interessant. De meeste data die ze verzamelen is constant in beweging en voordat jij gaat ranken in dergelijke tools ben je meestal enkele maanden verder.

  • Combineer Ubersuggest met AnswerthePublic (directe link naar AnswerthePublic). Met deze tool leer je wat mensen voor vragen stellen rondom jouw zoekwoorden. Deze gratis tool is erg makkelijk te gebruiken en kan een extra dimensie aan jouw zoekmachine optimalisatie toevoegen. Via dit artikel lees je mijn artikel over Answer The Public!
    Ubersuggest en Answer the Public kunnen makkelijk gecombineerd worden. Beide zijn betaalbare tools die elkaar kunnen versterken voor NOG beter zoekwoordenonderzoek.
  • Combineer Ubersuggest met Google Trends. Met Google Trends leer je wat mensen in een bepaald gebied zoeken en of er bepaalde trends in de zoekvolumes te vinden zijn die snel sterker worden. Via dit artikel laat ik je zien wat je allemaal met Google Trends kunt onderzoeken!

Ubersuggest en Google Trends kunnen makkelijk samen worden gebruikt en de tools versterken elkaar. Zo kun je Ubersuggest en Google Trends bijvoorbeeld gebruiken om seizoensinvloeden te voorspellen.

Neil Patel van Ubersuggest leert jou zelf hoe je hoger in Google komt door zijn SEO tool te gebruiken en te richten op zoekmachine optimalisatie!  

In de onderstaande paragrafen laat ik je zien hoe je zelf voor betere SEO resultaten kunt gaan door SEO tools zoals Ubersuggest te gebruiken. Gelukkig heeft Neil Patel veel video content gemaakt over dit onderwerp en hier ga ik dan ook een aantal belangrijke video's over delen. In de handleiding die volgt zul jij video's vinden die voor jou als (online) ondernemer super relevant zijn! 

Ik laat je eerst zien hoe je zelf aan de slag kunt met SEO zoekmachine optimalisatie via Ubersuggest, en geef je daarna nog enkele tips om zoekmachine optimalisatie uit te besteden. Ik partner met een bedrijf in mijn netwerk dat zichzelf terugverdient en graag in gesprek gaat om te bespreken wat voor klussen ze voor jou uit handen kunnen nemen! Meer informatie hierover is te vinden via mijn contact pagina!  

Handleiding / Stappenplan voor Ubersuggest van Neil Patel.

  1. De Ultieme gids om Ubersuggest te gebruiken om jouw vindbaarheid in Google te verhogen via SEO!
    Hij gaat dieper in op de volgende vragen: Hoe krijg je meer traffic? Hoe creëer je meer content en kom je op een hoge plek in de ranking van Google?


  2.  Neil Patel vertelt over de veranderingen die hij de afgelopen jaren op gebied van SEO heeft gezien. Hij zegt dat het veel moeilijker is geworden en dat je daarom aan een goede, sterke strategie moet gaan werken om op lange termijn gevonden te worden.




  3. Waarom moet je content schrijven voor Google en niet voor de social media? Neil vertelt in deze video waarom het verstandiger is om te richten op lange termijn resultaten, in plaats van op korte termijn resultaten die (vaak) in de massa verdwijnen.




  4.  Neil Patel over de snelste manieren om via SEO zoekverkeer naar een nieuwe website te krijgen!



  5. Hoe kun je via Ubersuggest via SEO meer verkeer krijgen op je website?




  6.  Hoe kun je op betere content ideeën komen die veel verkeer opleveren?



  7. Hoe kun je via Ubersuggest alle SEO fouten van je website herkennen en herstellen?





  8.  Hoe maak je via Ubersuggest een concurrentie analyse voor SEO?




  9.  Hoe kun je via Ubersuggest alle zoekwoorden vinden waar jouw concurrentie op scoort en jij niet?




  10.  Hoe vind je via Ubersuggest de beste SEO zoekwoorden waar jij makkelijk hoger in Google kunt ranken?




  11.  Neil Patel legt uit hoe je met de Chrome Extensie van Ubersuggest meer Traffic kunt krijgen!




  12.  Neil Patel legt uit hoe je Ubersuggest kunt gebruiken voor meer en betere resultaten op gebied van LinkBuilding!



  13.  Hoe Track en groei je je Google Ranking via de statistieken van Ubersuggest?

Wil jij zelf aan de slag met Google zoekmachine optimalisatie via Ubersuggest? 

In principe kun je een cursus gaan volgen via Neil Patel of ontzettend veel wijzer worden van alle nuttige video's die hij gratis op zijn Youtube kanaal publiceert. Bekijk de onderstaande video regelmatig om jezelf een goede start te geven op gebied van zoekmachine optimalisatie. Persoonlijk ben ik lid van IMU Plus, de leidende online marketing community in Nederland van Tonny Loorbach en Martijn van Tongeren. 

Via IMU Plus kun je in gesprek gaan met andere ondernemers die focussen op online ondernemen, maar je hebt er ook voor een all-inclusive prijs toegang tot allerlei online marketing cursussen. Dit zal je helpen kwalitatieve content te maken voor je bezoekers en de Google zoekmachine, en gaat daarnaast ook in op elk belangrijk aspect dat jij kunt optimaliseren in jouw online business.

Tonny Loorbach en Martijn van Tongeren van IMU schreven ook de Online Marketing Tornado, waarin zij het precieze kerntraject van een online business beschrijven wat in hun IMU Plus traject volledig de diepte in gaat. Ik raad je dan ook aan om mijn review te lezen! 

Wil jij zaken zoals zoekmachine optimalisatie (SEO) uitbesteden aan een online marketing bureau? 

Heb jij geen tijd, capaciteit of zin om alles zelf te leren en wil je er geen personeel voor aannemen? Dan is het wellicht een verstandig idee om jouw online marketing uit te besteden. Zelf werk ik samen met een aantal bedrijven in Nederland waar ik regelmatig klanten aandraag. 

Zit jij met een bepaald vraagstuk op gebied van online marketing, zoals content creatie, zoekmachine optimalisatie, Funnels bouwen, adverteren via Facebook, Google of Instagram? De partners waarmee ik werk hebben de kennis en ervaring om in elk vraagstuk op gebied van online marketing te voorzien en begeleiden honderden bedrijven, dus neem gerust contact met me op en ik kijk wie je daarbij kan helpen!

Ubersuggest van Neil Patel is een prachtige tool voor zoekwoorden onderzoek. Op deze afbeelding zie je de keywoord sectie en hoe je deze kunt gebruiken om zoekvolumes en content kansen te spotten.Ubersuggest van Neil Patel is een prachtige tool voor zoekwoorden onderzoek. Op de afbeelding zie je de keywordsectie en hoe je deze gebruikt om zoekvolumes en content kansen te spotten.

Wat is mijn persoonlijke conclusie over Ubersuggest? Is het de beste SEO tool voor zoekmachine optimalisatie?

Dus: Is Ubersuggest de beste SEO tool voor Google zoekmachine optimalisatie? Ubersuggest is een online marketing tool die in mijn optiek onmisbaar is voor elke online marketeer die richt op content creatie via een website. Maar of het de beste is, durf ik niet te zeggen. Persoonlijk heb ik de keuze gemaakt om direct voor een levenslang account te gaan dat me 290,- euro heeft gekost; en als ik naar concurrerende tools kijk is dat een schijntje. 

Ook moet je weten dat Ubersuggest zijn SEO tool gratis ter beschikking stelt voor 3 zoekopdrachten per dag; dat is 21 zoekopdrachten per week en 84 zoekopdrachten per maand.  Als ik naar mijn SEO strategie kijk, denk ik niet dat ik 84 zoekopdrachten per maand doe op verschillende zoektermen. Met andere woorden: als je weet hoe je deze (gratis) tool moet gebruiken EN de zoekresultaten op een heldere manier administreert in excel bestanden zou je nog om de betaalde versie heen kunnen werken als je een kleine ondernemer bent.  

Ik denk dan ook dat Ubersuggest de beste SEO tool is voor zoekmachine optimalisatie wanneer de gebruiker een kleine online marketeer / online ondernemer betreft met een (of enkele) websites / webshops. Het gebruik van Ubersuggest is een geweldige manier om je online zichtbaarheid te verbeteren en meer richting te vinden voor de inhoud van jouw content. 

Ubersuggest is niet alleen de meest voordelige, maar ook een van de meest complete tools om onderzoek te doen naar zoektermen, content ideeën, concurrerende content, backlinks en de mate + het gedrag van concurrentie in jouw vakgebied. De gelimiteerde versie van Ubersuggest is gratis te gebruiken, maar ik raad altijd aan om na het testen direct een levenslang abonnement te nemen voor 290,- euro. Dit is veel voordeliger dan wanneer jij elke maand 29,- euro betaald zo lang als jij het gebruikt. 

Je zult zien dat je er ontzettend veel inspiratie uit kunt halen om jouw gratis bezoekers te bereiken via de zoekmachine resultaten van Google! 

Succes! Laat je me even weten als je vragen hebt OF iets hebt geleerd van dit artikel?

Hopelijk heb jij iets gehad aan dit artikel uit mijn Eigen Bedrijf Starten Ideeën Kennisbank! Je bevindt je momenteel in mijn categorie over Online Marketing Tools


Reactie plaatsen
arrow_drop_up arrow_drop_down